شیائومی 12 تصویری از پنل پشتی طراحی دوربین را فاش کرده است


اوایل امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo، پیامی توسط Digital Chat Station، مرکز فناوری محبوب منتشر شد که ظاهراً پنل پشتی Xiaomi 12 را نشان می‌داد. این کاشف تاکنون چندین تحول مهم در دنیای فناوری را به درستی پیش بینی کرده است که یکی از آنها تغییر نام خط تولید تراشه اسنپدراگون کوالکام بود. او حتی توانست نام نسل جدید را به درستی ببرد. در نتیجه، می تواند به اطلاعات درز شده توسط یک ایستگاه چت دیجیتال تکیه کند.

شیائومی 12

GSM Arena می گوید، تصویر لو رفته از شیائومی 12 نشان می دهد که این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی خود استفاده می کند. در زیر دوربین اصلی دو سنسور دیگر وجود دارد. یک چراغ قوه و یک میکروفون نیز در کنار آنها تعبیه شده است.

از این تصویر برای ایجاد یک رندر جدید استفاده شده است تا دقیقا ببینیم در آینده نزدیک کدام دستگاه را خواهیم دید.

شیائومی 12

در همین حال، Digital Chat Station فاش کرده است که در نسخه اول شاهد سه گوشی هوشمند خواهیم بود. در رونمایی در می 11، نسخه معمولی کمی زودتر از می 11 پرو و ​​می 11 اولترا منتشر شد، اما به نظر می رسد شیائومی 12 سیاست مختلف را اتخاذ کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که چنین طراحی برای پنل پشتی گوشی های جدید شیائومی وجود ندارد. 10T و 10TP Pro در 10 می دوربین های مشابهی داشتند.

از پوشش ضد فلاش در خروجی دوربین اصلی شیائومی 12 استفاده کنید

روز چهارشنبه، یکی از خبرنگاران پستی را منتشر کرد که در آن گفته شد شیائومی از همان لایه شیشه ضد تابش (AG) در گوشه دوربین پشتی استفاده می کند که در پنل پشتی گوشی استفاده می کند. این استراتژی منطقی به نظر می رسد زیرا شیائومی از ماژول های دوربین بزرگ استفاده کرده است.

مقاله مرتبط:

انتظار می رود نسخه اصلی شیائومی 12 از دوربین 50 مگاپیکسلی که قبلاً به آن اشاره کردیم استفاده کند. اما گفته می شود که نسخه اولترا این دستگاه که برای سال آینده برنامه ریزی شده است، می تواند دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی داشته باشد.

همچنین لازم به ذکر است که شیائومی هنوز تصمیمی برای فروش گوشی های هوشمند خود در ایالات متحده نداشته است. این شرکت در آخرین روزهای دولت ترامپ در لیست سیاه قرار گرفت. اما در ماه می گذشته، شیائومی از لیست سیاه حذف شد و دیگر به عنوان یک شرکت نظامی کمونیست چینی شناخته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید