ساختار سازمانی بانک سپه باید تغییر کند


ساختار سازمانی بانک سپه باید تغییر کند

وی با تاکید بر اینکه با یکپارچگی و یکپارچگی سریع، بزرگ و قوی خواهیم ماند، رویکرد راهبردی تحول بانک را تشریح کرد و تاکید کرد: ساختار سازمانی بانک سپه باید در راستای مشاغل تجاری و در راستای فعالیت های جامع بانکی تغییر یابد.

به گزارش بانک سپه، آیت الله ابراهیمی در گردهمایی سراسری مدیران ارشد بانک سپه که با شعار «یکپارچگی و یکپارچگی سازمانی با رویکرد تحول راهبردی» در سالن همایش های این بانک برگزار شد، گفت: سخت کوشی کارکنان و مسئولیت پذیری و شجاعت مدیران در رده ها و کارکنان و با تقویت عملکرد بانک سپه باید همواره پرچم بزرگترین بانک کشور باشد.
استفاده از پتانسیل بانک های مشترک
ابراهیمی با اشاره به فعالیت بانک سپه در شاخص های کلیدی و مهم، بر لزوم تلاش همه جانبه این بانک برای تقویت شاخص های خود به ویژه جذب منابع ارزان و گران، وصول مطالبات معوق و بازپرداخت وجوه هدفمند و سودآور تاکید کرد. بازار و مشتریان
وی با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل های بانک به ویژه بانک های تلفیقی، گفت: برای حفظ و افزایش سهم بازار سپهبانک در بازار پول کشور باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود و تا پایان سال جاری از تمامی شعب بانک سپه استفاده شود. سپهبانک به ویژه بانکهای تلفیقی باید حداقل با رشد برابری کند، نقدینگی کشور را در جذب منابع افزایش دهد.
ابراهیمی تصریح کرد: بهبود عملکرد بانک سپه با استفاده از پتانسیل های موجود بانک به ویژه بانک های ادغام شونده باید سرلوحه برنامه های عملیاتی صف و ستاد قرار گیرد و در این راستا از اجرای آن صرف نظر نکنیم. از طرح های تشویقی
وی افزود: با توجه به ماهیت فعالیت این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی، انتظار می رود هر شعبه و هر منطقه بر اساس روش ها و ضوابط یک بنگاه اقتصادی مستقل مدیریت و حسابداری شود.
افزایش سودآوری با توجه به اندازه بانک
مدیرعامل بانک سپه سودآوری بانک متناسب با اندازه آن را یکی از مهمترین موضوعات بانک دانست و افزود: کاهش هزینه های غیرعملیاتی از نظر ذخیره، ارزش پول، مطالبات و مدیریت. از دارایی های معلق در برنامه های بانک.
یکی از اعضای هیات مدیره بانک سپه با اشاره به افزایش درآمد این بانک از خدمات پولی و بدون پرداخت، گفت: در حال حاضر تنها 9.5 درصد از درآمد بانک از خدمات پولی تامین می شود و این میزان باید منطقی باشد و افزایش یابد. بهره وری. ” این است.
توسعه فعالیت ارزی
وی ادامه داد: برای بهبود عملکرد فعالیت های ارزی به شیوه و روش های جدید، طبق برنامه با تخصیص 350 شعبه و بسیج ظرفیت، باید حجم کل فعالیت های ارزی «سپهبانک» افزایش یابد. چندین بار.
انتقال سریع یکپارچه سازی
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه ادغام تصریح کرد: اجرای این طرح سخت، بزرگ و پیچیده ملی باید به موقع به پایان برسد.
وی افزود: هماهنگی بین استان ها، ایجاد آمایش سرزمین و شناسایی سریع موضوعاتی مانند ایجاد نیروی کار و اموال مازاد به تسریع روند ادغام کمک می کند.
بررسی ساختار سازمانی بانک
ابراهیمی خواستار تجدید ساختار و تقویت ساختار فعلی بانک سپه که مبتنی بر نگاه دولت است، تصریح کرد: ساختار سازمانی بانک سپه باید در راستای مشاغل تجاری و در راستای فعالیت های جامع بانکی تغییر یابد.
نیروی کار مهمترین مسئله بانک است
مدیرکل بانک سپه حل مشکلات حوزه نیروی کار را یکی از مهمترین و مهم ترین این بانک خواند و گفت: این بانک با جوانی، وفاداری و فداکاری در بهترین فصل تاریخی و بی نظیر در نیروی کار. و کادر حرفه ای و استفاده از این مزیت و فرصت عالی این است که به سرعت مشکلات را در این زمینه شناسایی و غلبه کنیم.
وی روند یکسان سازی حقوق و دستمزد بانک سپه و بانک های تلفیقی را از برنامه های مهم این بانک اعلام کرد و افزود: امسال مهم خواهد بود.
ایجاد شرایط برای توسعه ایده ها
یکی از اعضای هیات مدیره بانک سپهبانک گفت: بانک سپه به لطف خدا در حوزه فعلی بانکداری در حوزه های مختلف مدیر و تخصص دارد و امروز مدیران ارشد بانک باید فضا را برای رشد نیروهای جوان و متخصص فراهم کنند. با اصلاح ساختار سازمانی».
وی گفت: بانک سپه از نظر حفظ پتانسیل جوان و موثر خود در نقطه تاریخی و منحصر به فردی قرار دارد. بانک سپه با استفاده بهینه از این سرمایه عظیم آماده یک جهش بزرگ است.
رعایت عدالت و انصاف در قرار
ابراهیمی با اشاره به اهمیت رشد و ارتقاء برای کارکنان و مدیران، گفت: مدیران برای رشد پایدار نیازمند ایجاد فضای عادلانه برای ظهور و بروز استعدادهای کارکنان هستند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران ارشد بانک سپهبانک هنگام واگذاری مسئولیت ها باید با افراد آگاه مشورت کنند و با توجه به پتانسیل بالای مدیریتی و نیروی انسانی بانک، انتصابات بدون توجه به توصیه های بیرونی و تنها بر اساس شایسته سالاری انجام شود. .
عضوهیئت مدیره با اشاره به لزوم افزایش دانش کاری و ظرفیت سازی، از مدیران نواحی خواست تمام تلاش خود را برای رفع کاستی های آموزش به ویژه حمایت مدیران ارشد بانک سپه انجام دهند. دکتر ابراهیمی افزود: اعضای شورا از تمام توان خود برای حمایت از ارتقای دانش کارکنان و ایجاد فضای آموزشی در بالاترین سطح و حمایت از این حرکت استفاده خواهند کرد و باید هرچه سریعتر خلأهای آموزشی در مناطق پر شود. ممکن است.”
مدیرعامل بانک سپه ادامه داد: در حال حاضر انتصابات با رضایت و حساسیت بالا انجام می شود و همکارانم در سراسر کشور اطمینان دارند که در سپردن مسئولیت به مدیران ارشد خود منصفانه و ناعادلانه عمل خواهند کرد. مدیرکل بانک سپه تصریح کرد: مدیران این بانک در تمامی رده ها باید در قبال تغییرات راهبردی بانک با مسئولیت پذیری و شجاعت و البته خرد جمعی در خصوص مسائل و موضوعات مهم بانک سپه تصمیم گیری کنند.
نیاز به پرورش
ابراهیمی با تاکید بر لزوم جانشین پروری در تمامی سطوح بانکی گفت: حداقل سه نفر از افراد شایسته و توانمند در پست سازمانی شناسایی و در مسیر ترفیع تربیت شوند.
ارتباط موثر با مشتریان
وی همکاری منظم با مشتریان را یکی از مهمترین عوامل موفقیت شعب عنوان کرد و گفت: توسعه بانک لزوماً نباید با انحراف از قوانین صورت گیرد و در عمل مدیران مناطق و مدیران شعب می توانند بهبود یابند. وضعیت آنها
به پیشکسوتان احترام بگذارید
وی با تاکید بر نقش مهم بازنشستگان در رویکرد جدید مدیریت بانک گفت: بازنشستگان بانکی سرمایه ارزشمند بانک و آینه تمام عیار همکاران خود هستند و باید به بازنشستگان بانکی احترام بگذاریم و همکاری سازنده داشته باشیم و از مزیت ها استفاده کنیم. بانک سپه
مدیرکل بانک سپه در خاتمه تصریح کرد: طرح چهار سال آینده بانک سپه در اسفند ماه سال جاری با مشارکت و موافقت مدیران و کارکنان کلیه واحدهای بانکی سراسر کشور و مشارکت هر یک تدوین می شود. بانک منطقه تصمیم خواهد گرفت که بانک را ارتقا دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید