دفاع نفتالی بنت از ترور جوانان فلسطینی اشغالی در قدس اشغالی



نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برخی مقامات صهیونیستی از تیراندازی و کشته شدن یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، پلیس مرزی رژیم صهیونیستی روز شنبه با ضربات چاقو محمد السلیمه 25 ساله را در منطقه باب العمود با هدف انجام عملیات استشهادی به شهادت رساند و یک جوان فلسطینی وی را به شهادت رساند. پلیس را تهدید نکرد

السلیمه پس از اولین تیراندازی خون خود را از دست داد و زنده بود تا اینکه سربازان تیرهای بیشتری به سوی او شلیک کردند و او را کشتند و بسیاری از محافل سیاسی عربی این حادثه را “جنایت جنگی” خواندند. دردن.

بنت امروز در آغاز جلسه هفتگی کابینه اسرائیل گفت: «دو سربازی که شروع به تیراندازی کردند رفتار بسیار خوبی از خود نشان دادند و از سایر سربازان نیز در چنین شرایط عملیاتی خواسته می شود که همین کار را انجام دهند».

عیسوی فریج، وزیر همکاری منطقه‌ای اسرائیل گفت: «همراه با حمله، مهاجمان نیز باید هدف قرار گیرند، اما اگر تهدیدی ایجاد نکنند، نباید از حق حیات محروم شوند».

جواز هندل، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: نباید به فلسطینی ها اجازه داد که محله های باب العمود و بخش باستانی بیت المقدس را آزادانه و بدون محدودیت اشغال کنند.

وی تاکید کرد که باید در محله‌های بابل آمود و بخش سابق بیت‌المقدس بازنگری کنیم، زیرا این دو منطقه نقطه ضعف ما هستند.

هندل گفت: نباید اجازه داد که فلسطینیان آزادانه در این مناطق تردد کنند، آنها باید همیشه مورد بازجویی قرار گیرند و ما باید کنترل کامل این مناطق را در دست بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید