میثم فدایی رئیس فرابورس شد


رئیس هیات مدیره فرابورس ایران در جلسه امروز هیات مدیره بورس از انتخاب میثم فدوی مدیر فعلی نظارت بر موسسات مالی بورس به عنوان رئیس این سازمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد سلیمی با اشاره به وضعیت بازار سهام ایران، با اشاره به جلسه عصر شنبه هیات مدیره بورس ایران، گفت: به دلیل اینکه امیر هامونی بازار ارز ایران را در دست دارد و مسئولیت دارد. در گودال دیگری.» به تدریج اعضای هیئت مدیره فرابورس با استعفای او موافقت کردند.

به گفته وی، پس از خروج قریب الوقوع هامونی از بورس، میثم فدایی به عنوان رئیس بورس ابقا شد تا هیات مدیره بورس نیز کاندیداها و برنامه های آنها را برای تصدی سمت مدیرعاملی در کمیته های زیرمجموعه هیات مدیره بررسی کند. مدیریت.

سخنگوی هیات رئیسه فرابورس ایران از انتخاب نهایی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل تایید صلاحیت مدیران بورس و بر اساس طرح های ارائه شده، انتخاب نهایی خواهد بود. به سازمان بورس و اوراق بهادار».

امیر هامونی از شهریور 1391 امین فرابورس ایران بود و روز شنبه هیات مدیره با استعفای وی موافقت کرد تا وی بتواند به عنوان مدیر بازار ارز ایران به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید