حصول اطمینان از احیای 10 کانسار غیرفعال استان به جهاد دانشگاهی کرمان



ایسنا/ کرمان رئیس سازمان صمت منطقه کرمان با اشاره به تجربه و توانمندی های جهاددانشگاهی کرمان در حوزه معدن گفت: ”

به گزارش ایسنا، مهدی حسینی نژاد با اشاره به غیرفعال بودن معادن بر اساس استخراج فنی گفت: این مشکلات در قالب یک تفاهم نامه با دانشگاه جهاد برای افزایش بهره وری و جوان سازی نیروی کار در حال رسیدگی است.

وی به انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانمارک در استان کرمان در زمینه بازسازی معادن غیر فعال اشاره کرد و گفت: افزایش بهره وری نیروی کار.

دکتر مهدی بزمده رئیس جهاد دانمارکی استان کرمان با اشاره به دانش فنی، تجربه و مهارت جهاد دانمارکی در حوزه معدن گفت: در منطقه بسیار موثر باشیم.

وی همچنین با اشاره به تجهیز آزمایشگاه جهاد دانشگاهی کرمان که دفتر مرکزی آن در ستاد دانشگاه است، گفت: خوشبختانه توانسته ایم برای افزایش بهره وری و بهره مندی از دانش بومی برای تجهیز این آزمایشگاه پیشقدم شویم.

ناجوتموندا بومی سازی را یکی از موضوعات مهم در معادن منطقه خواند و گفت: جهاد دانشگاهی استان کرمان آمادگی کامل دارد تا با جلوگیری از خام فروشی در معدن بازوی توانمند فعالان این حرفه باشد. معادن استان

رئیس جهاد دانمارکی استان کرمان با اشاره به تفاهم نامه ای برای احیای 10 معدن غیرفعال گفت: امیدواریم بتوانیم این معادن را برای احیاء و افزایش بهره وری طراحی و با تکیه بر آنها انجام دهیم.

نشست مشترک جهاددانشگاهی کرمان با مسئولان صمت منطقه با حضور رئیس و معاونان سازمان صمت و رئیس و معاونان جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید