فیلم های پاییزی; 10 فیلم جذاب و خاطره انگیز


تماشای فیلم در پاییز یک سرگرمی خوب است. فصلی که در آن تلاش دوباره آغاز می شود. باز شدن مدارس و دانشگاه ها و در واقع شروع دغدغه های جدید به ما این امکان را می دهد که یک روز شلوغ و پر تحرک در پاییز را سپری کنیم. بنابراین انتخاب فیلم برای تماشا و تفریح ​​در شب های پاییزی برای خیلی ها ترسناک است. از طرفی انتخاب فیلم مناسب برای این فصل می تواند سخت باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 فیلم محبوب که جزو بهترین فیلم های پاییزی هستند آشنا کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

1۰. روستا

فیلم

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
2004
ژانر. دسته: درام، مرموز
کارگردان: ام نایت شیامالان
بازیگران اصلی: سیگورنی ویور، ویلیام هرت، واکین فینیکس
بازه زمانی: 1 ساعت 48 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: امتیاز 6.5 از 10

در مورد فیلم روستا

اگر به دنبال یک فیلم جذاب برای فصل پاییز هستید، این فیلم را انتخاب کنید! افراد این فیلم در دهکده ای نفرین شده زندگی می کنند و حق ترک آن را ندارند وگرنه مورد حمله هیولاها قرار می گیرند. این در حالی است که روح عزیز یک ساکن نابینا در خطر است. آیا این عاشق نابینا در خطر ترک روستا برای نجات روح محبوبش است؟

دکتر ساینا

این فیلم شما را کاملا در دنیای خود غرق خواهد کرد و لحظات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. مناظر پاییزی جنگل، فضای فیلم و داستان آن ذهن بیننده را به دنیایی خارق العاده می برد و خستگی روز را از بیننده می برد.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

فیلم خوبی بود و از دیدنش لذت بردم. دوست دارم عقب بنشینم و همه صحنه ها را با دقت تماشا کنم.

9. مونالیزا لبخند می زند

لبخند مونالیزا بهترین فیلم برای روزهای پاییز است

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
2003
ژانر. دسته: نمایش
کارگردان: مایک نیول
بازیگران اصلی: جولیا رابرتز، جولیا استایلز، مگی گیلنهال، کرستن
بازه زمانی: 1 ساعت 57 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: امتیاز 6.5 از 10

لبخند در مورد فیلم مونالیزا

این فیلم داستان استادی است که به تازگی وارد کالج دخترانه معتبر وسلی شده است. این استاد برجسته در کنار سختی تربیت شاگردانش در رشته هنر، پس از فارغ التحصیلی به هدف آنها از تحصیل و برنامه زندگی آنها نیز می اندیشد.

سکانس های فیلم پر از پاییز زرد و قرمز با جلوه های جذاب دهه 50 است که به راحتی شما را به دوران دانشجویی بازمی گرداند و آن را به یکی از جذاب ترین فیلم های پاییزی تبدیل می کند.

8. داستان عاشقانه (داستان عاشقانه)

فیلم عشق

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
1970
ژانر. دسته: درام، عاشقانه
کارگردان: آرتور هیلر
بازیگران اصلی: علی مک گرو، رایان اونیل، جان مارلی
بازه زمانی: 1 ساعت و 40 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: 6.9 از 10 امتیاز

درباره یک فیلم عاشقانه

دو مرد جوان در روزهای پاییز دانشگاه عاشق هم می شوند، اما اختلاف طبقاتی شدیدشان مانع از پیوستن آنها می شود. هدف، موقعیت، نحوه زندگی و خانواده این دو جوان کاملاً متضاد است، اما مشکل این است که آنها عاشق هستند.

علاوه بر چالش هایی که این دو جوان با آن روبرو هستند، مخالفت والدین ثروتمند بسیار شدید است و آنها دائماً ثروت خود را به نمایش می گذارند. آنها نمی خواهند فرزندشان با کسی که وضعیت مالی او پایین تر است ازدواج کند. این فیلم به قدری زیباست و می تواند یک فیلم پاییزی خوب باشد که از دیدن آن لذت خواهید برد. داستان رمانتیک و آرام است و استرس یک روز شلوغ پاییزی آن را از ذهنتان دور می کند.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

این فیلم عشق را چنان زیبا و جذاب به تصویر می کشد که انگار راه عشق را به ما می آموزد. از دیدنش لذت بردم و دیدنش را به همه توصیه میکنم.

7. هواپیما، قطار و اتومبیل

هواپیما، قطار و ماشین (هواپیما، قطار و ماشین) از فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
1987
ژانر. دسته: کمدی، درام
کارگردان: جان هیوز
بازیگران اصلی: استیو مارتین، جان کندی، لیلا رابینز
بازه زمانی: 1 ساعت و 33 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: امتیاز 7.6 از 10

درباره فیلم های هواپیما، قطار و ماشین

داستان فیلم درباره مردی است که از خانه دور است و می‌خواهد برای روز شکرگزاری به خانه بازگردد، اما به دلیل طوفان پروازش لغو می‌شود و باید به فکر راه‌های دیگری باشد.

مرد بسیار مضطرب و نگران است تا اینکه با کلاهبرداری حرفه ای آشنا می شود. دیدن مردی که قصد نفوذ به خانه او و کلاهبردار تلاش برای فریب دادن مردم را دارد، داستان خنده دار و جالبی ایجاد می کند. داستان فیلم در حال و هوای ماه های سال می گذرد که در پاییز در ذهن بینندگان بیدار می شود و این شاید دلیل خوبی برای انتخاب این فیلم کمدی جذاب باشد.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

فیلمی فوق العاده خنده دار و جالب با ماجراهای غیرقابل پیش بینی، کارگردانی عالی، بازی عالی که تماشای آن لذتی گرانبها دارد! دیدن این فیلم جذاب را نیز به شما توصیه می کنم.

6. راشمور (راشمور)

تمشک از فیلم های پاییز

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی، اسپانیایی، لاتین، فرانسوی
سال تولید:
1998
ژانر. دسته: کمدی، درام، عاشقانه
کارگردان: وزن اندرسون
بازیگران اصلی: جیسون شوارتزمن، بیل موری، اولیویا ویلیامز
بازه زمانی: 1 ساعت و 33 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: 7.7 از 10 امتیاز

درباره فیلم راشمور

پاییز فصل مدرسه است! نوجوانان در مدرسه دوره‌های استرس را پشت سر می‌گذارند و دائماً مشغول فعالیت‌های غیرعادی هستند و کمتر به درس‌ها توجه می‌کنند تا نقطه عزیمت. در این صورت او عاشق می شود. البته عاشق شدن هم دردناک است، چون حریف واقعا کوته فکر نیست.

این فیلم داستانی عاشقانه و جذاب را برای سرگرم کردن مخاطب ارائه می دهد. شما آن را به عنوان یک فیلم عاشقانه تماشا می کنید. به خصوص که فضا یادآور کلاس های مدرسه و پاییز است.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

این فیلم رو دوبار دیدم و بار دوم خیلی خوب متوجه شدم و لذت بردم. شما باید داستان را با دقت دنبال کنید زیرا هر سکانس چیزی برای گفتن دارد.

5. زنان جوان تر (زنان جوانتر)

زنان کوچک از فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی فرانسوی
سال تولید:
2019
ژانر. دسته: درام، عاشقانه
کارگردان: گرتا گرویگ
بازیگران اصلی: Soires Ronan، Emma Watson، Florence Pu
بازه زمانی: 2 ساعت 15 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: 7.8 از 10 امتیاز

درباره فیلم های کم حجم

در سال های پس از جنگ داخلی، جو مارچ به عنوان نویسنده در نیویورک زندگی می کرد، در حالی که خواهرش، امی مارچ، در پاریس نقاشی می خواند. امی با تئودور لارنس که قبلاً قرار بود ازدواج کند ملاقات می کند و رابطه جدیدی آغاز می شود. فرزند ارشد خانواده، مگ مارچ، نیز با یک معلم ازدواج کرده است. هرکسی دنبال زندگی خودش است. داستان آسان تر می شود زیرا خواهر کوچکتر به شدت بیمار می شود.

ترجمه گرتا گروگ از طراحی لباس خاص او از فیلم «زنان کوچک» بیش از هر فیلم دیگری رنگ پاییزی دارد. داستان قدرتمند این فیلم خستگی مخاطب را از بین می برد و او را به فضای دیگری می اندازد.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

فیلمی که هم زیبا ساخته شده و هم داستان زیبایی دارد. حتی اگر قبلا این فیلم را دیده اید، آن را تماشا کنید و در مورد آن بیشتر بدانید.

4. تایتان ها را به خاطر بسپار

تایتان ها را از فیلم های پاییز به یاد بیاورید

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
2000
ژانر. دسته: بیوگرافی، نمایشنامه، ورزش
کارگردان: بواز یاکین
بازیگران اصلی: دنزل واشنگتن، ویل پاتون، وود هریس
بازه زمانی: 1 ساعت 53 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: 7.8 از 10 امتیاز

به فیلم Titans فکر کنید

این فیلم ورزشی جذاب واقعیت‌های مهم اجتماعی را پنهان می‌کند و داستان ورزش کودکان دبیرستانی را روایت می‌کند، در حالی که مفاهیمی مانند اتحاد و همبستگی را باید در تیم‌سازی و چگونگی تربیت یک مربی سیاه‌پوست و محبوب بررسی کرد.

این فیلم می تواند تاثیر زیادی در لحظات عصر پاییزی شما داشته باشد و حال شما را بسیار بهتر کند که چند روز دیگر نمی توانید به آن فکر کنید. تماشای این فیلم را به شما توصیه می کنیم چرا که فیلمی پر از تلاش و کوشش است که می تواند شما را با مشکلات بیشتری مواجه کند.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

این فیلم داستان شگفت انگیز و شگفت انگیز یک تیم فوتبال است. من می دانم که “سیاهان” و “سفیدها” اصطلاحات قدیمی هستند، اما باید این فیلم را تماشا کنید تا بیش از هر زمان دیگری احساس کنید و با مفاهیم انسانی زندگی کنید.

3. گناهان

گناهان

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی
سال تولید:
1985
ژانر. دسته: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی
کارگردان: ریچارد دانر
بازیگران اصلی: شان آستین، جاش برولین، جف کوهن
بازه زمانی: 1 54 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: 7.8 از 10 امتیاز

درباره فیلم گونیتز

مایک و دوستانش همیشه می خواستند به یک سفر بروند، بنابراین یک شب در طبقه بالای مایک نقشه ای قدیمی پیدا کردند که شبیه یک نقشه گنج بود. با روی کار آمدن خانواده های تبهکار که به دنبال گنج نیز هستند، کودکان در شرایط سختی قرار گرفته اند.

پاییز میل به سفر و کشف ناشناخته ها را در بسیاری از ما برمی انگیزد، همان چیزی که قهرمانان این فیلم آرزوی آن را دارند. این فیلم پاییزی با داستان جذاب و هیجان انگیزش شما را در خود غرق خواهد کرد. فضای کودکانه آن نیز شما را مجبور می کند روز کاری بعدی خود را با انرژی بیشتری شروع کنید.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

یک ماجراجویی بسیار جالب، خنده دار، ساده و قدیمی. این فیلم هنوز در صدر است، به طرز شگفت انگیزی ساخته شده، خوب بازی می کند و از آن دسته فیلم هایی است که هرگز از دیدن آن پشیمان نخواهید شد!

2. چاقو بیرون است

چاقوهایی از فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
اسپانیایی، هندی، انگلیسی
سال تولید:
2019
ژانر. دسته: کمدی، جنایی، درام
کارگردان: رایان جانسون
بازیگران اصلی: دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس
بازه زمانی: 2 ساعت 10 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: امتیاز 7.9 از 10

درباره فیلم چاقو

هنگامی که جسد هارلان ترامپ، یک نویسنده معروف جنایی در دارایی او پیدا می شود، یک کارآگاه کنجکاو و غیراخلاقی برای تحقیق استخدام می شود. بلان افراد مختلفی را درگیر تحقیقات خود می کند و همه را به دادگاه می برد تا حقیقت مرگ زودهنگام هارلن را دریابد.

این فیلم با صحنه های رنگارنگ پاییزی بسیار اسرارآمیز و زیبا است و مخاطب را کاملا همراهی می کند. توصیه می کنیم آن را به لیست فیلم هایی که می توانید در پاییز تماشا کنید و از تماشای آن لذت ببرید اضافه کنید.

نظرات کاربران IMDb درباره این فیلم را بخوانید:

یک فیلم پر ستاره، تمیز و جالب! با بهترین بازی و فضایی فراموش نشدنی روبرو خواهید شد. دیدن این فیلم را توصیه می کنم.

1. انجمن شاعران مرده

فیلم انجمن شاعران مرده

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
1989
ژانر. دسته: کمدی، کمدی، درام
کارگردان: پیتر ویر
بازیگران اصلی: رابین ویلیامز، اتان هاوک، رابرت شین لنارد
بازه زمانی: 2 ساعت 8 دقیقه
رتبه بندی در سایت IMDb: امتیاز 8.1 از 10

درباره فیلم آنچومانی شاعران مرده

اگر پاییز شما را به یاد غم شروع مدرسه می اندازد، قطعا از دیدن این فیلم لذت خواهید برد. انجمن شاعران مرده داستان معلمی مشتاق اما الهام بخش است که تأثیر عمیقی بر زندگی دانشجویی دارد.

یکی از کاربران سایت IMDb درباره این فیلم می گوید:

شاید کلیشه ای باشد اما انجمن شاعران مرده شاهکار سینماست. می توانم بارها و بارها آن را تماشا کنم و هر بار معنای جدیدی در آن پیدا کنم.

تو بگو

در این مقاله 10 فیلم از فیلم های پاییزی را به شما معرفی کرده ایم. نظر شما در مورد فیلم های ارائه شده در این مقاله چیست؟ کدام یک از فیلم های پیشنهادی ما را دیده اید؟ در بخش «اجازه دادن»، می‌توانید به ما و مخاطبانتان بگویید «چگونه». اگر فیلم خوب دیگری دارید که به نظرتان مناسب فصل پاییز است، معرفی کنید.

هشدار! مطالب این صفحه مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است. اگر هرگونه مغایرت محتوا با قوانین یا سایر مشکلات صحت محتوا را گزارش دهید تا بلافاصله اصلاح شود، سپاسگزار خواهیم بود. اطلاعات بیشتر

اصول و روش های کاملا کاربردی برای یادگیری سریع و پایدار هر زبان جدید

منبع

کارگر روستا

دیدگاهتان را بنویسید