ماژول دوربین شیائومی 12 دارای پوشش منحصر به فردی خواهد بود


در روزهای اخیر شایعاتی در مورد پرچمدار بعدی شیائومی منتشر شده است و اکنون، طبق اطلاعات جدید، شیائومی 12 با لایه ای ضد تابش برای دوربین عرضه می شود.

شیائومی در این ماه از جدیدترین پرچمدار خود با نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 رونمایی خواهد کرد. دیروز تصویری از پنل پشتی شیائومی 12 منتشر شد که از دوربین اصلی سه گانه آن خبر داد. طبق این تصویر، پرچمدار آینده شیائومی دارای دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

حال گزارش جدید حاکی از آن است که ماژول دوربین این دستگاه همانند سایر قسمت های پنل پشتی دارای شیشه ضد انعکاس است. این باعث می شود خروجی ماژول دوربین کمتر دیده شود و ظاهر نرم تری به کاربران می دهد. انتظار می رود این رویکرد برای همه اعضای خانواده اعمال شود.

نسخه اصلی شیائومی 12 که احتمالا در 7 ژانویه رونمایی خواهد شد، به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. طبق گزارشات، مدل اولترا که قدرتمندترین عضو این خانواده است احتمالا با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

دوربین شیائومی 12

انتظار می رود شیائومی در رویداد 7D از دو گوشی شیائومی 12 و 12 ایکس رونمایی کند که احتمالاً دومین آن ها نسخه مینی پرچمدار چینی خواهد بود. به احتمال زیاد این گوشی ها به نمایشگر OLED فول اچ دی، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد.

در حالی که شایعاتی مبنی بر عرضه شیائومی 12 با نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 وجود دارد، انتظار می رود شیائومی 12 ایکس دارای تراشه اسنپدراگون 870 باشد. گوشی دوم احتمالا به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 33 وات پشتیبانی می کند.

شیائومی 12 احتمالاً با سیستم پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد، اما مدل 12X احتمالاً از اندروید 11 با آخرین رابط خود استفاده خواهد کرد. قبل از معرفی این گوشی های هوشمند باید منتظر انتشار مشخصات و همچنین تصاویر بیشتر از آن ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید