8 امتیاز گل گهر و 2 امتیاز به استگل – اخباری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، بیژن توهیری از درخواست این باشگاه از فدراسیون فوتبال برای بررسی دیدار با سیرجون گل گهر خبر داد. اتهام استفاده از بازیکن غیرقانونی یعنی کاهش هشت امتیازی گل گهر و اضافه کردن دو امتیاز به استحلول است. در لیگ های تاثیرگذار بلافاصله اتهاماتی به این مدل زده می شود و با حکم خود سرنوشت لیگ را تغییر می دهند.

تهیری درباره روند رسیدگی به پرونده تاکید کرد: شکایتی نیست که دو ماه، سه ماه یا شش ماه به آن رسیدگی شود. شکایاتی که مستقیماً بر نتایج لیگ و برنامه مسابقات تأثیر می گذارد باید سریعاً رسیدگی شود. از اعضای محترم کمیته انضباطی تقاضا داریم با احترام به افکار عمومی و سرنوشت تیم ها در اسرع وقت نسبت به این پرونده تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید. تا جایی که من می دانم به جز استقلال دو تیم دیگر نیز از مهاجم گابنی شکایت کرده اند.

وی درباره اشتباهات احتمالی در ثبت قرارداد مهاجم توسط باشگاه سیرجون گل گهر بیان کرد: آیا می توان برای جذب بازیکن خارجی یک جست و جوی ساده اینترنتی انجام نداد و فقط از فدراسیون درخواست نامه داد؟ در عصر ارتباطات و اینترنت این موضوع دو چندان می شود. آیا واقعاً قابل باور است که ادارات مسئول در مورد این پخش کننده آنقدر تحقیق اینترنتی انجام نداده باشند!؟

توهیری تصریح کرد: اگر به نامه فدراسیون گابن اشاره می کردید چرا قبل از بازی گل گهر و استقلال تحقیق نکردید در حالی که برنامه فوتبال برتر و سایر رسانه ها به طور کامل به موضوع پرداختند تا از حضور این بازیکن جلوگیری کنند. هفته ششم؟” در عین حال عده ای می خواهند با افزایش تعداد بازی های هجومی گابن، شانس نتیجه را به سه بر صفر برسانند.

سرپرست استقلال در پایان یادآور شد: از نظر تیم حقوقی باشگاه استقلال و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی شکی نیست که از بازیکن غیرقانونی استفاده شده و نتیجه باید حاصل شود. 3. -0 به نفع استقلال اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید