ارزآوری خراسان جنوبی/ ایجاد گمرک ویژه محصولات استراتژیک


خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی; ادغام خراسان جنوبی در تولید برخی محصولات خاص از جمله زعفران، زعفران، عناب و صنایع دستی ایران و جهان، این استان را ایجاب می‌کند که پاساژهای تجاری بین‌المللی ویژه از جمله ایجاد گمرک ویژه زعفران ایجاد کند. فرش، زرشک، یوزوکا و … نوک تیز.

در کمال تعجب جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز امروز در جلسه ویژه گزارشی از صنعت و معدن استان درخواست مشابهی داشت و صادرات فرش و زعفران از استان را منوط به تولید کالای کولین اعلام کرد. آداب و رسوم ویژه این دو محصول
وی تاکید کرد: با توجه به حجم قابل توجه تولید فرش و زعفران و همچنین صادرات محصولات استراتژیک از این منطقه، ایجاد گمرک ویژه فرش و زعفران در خراسان جنوبی ضروری است.

وی به تعداد معادن طلای فعال در منطقه و ذخایر آن اشاره کرد و تصریح کرد: برای اشتغال زایی و ارزش آفرینی بیشتر، شهرک خصوصی طلا در منطقه احداث می شود.

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم مهار فروش مواد معدنی تاکید کرد و گفت: بر این اساس و با هدف افزایش ارزش افزوده مواد معدنی، ایجاد و توسعه واحدهای معدنی در تاجیکستان ضروری است. استان

از همکاری منسجم و همه جانبه دستگاه های اجرایی در این زمینه رضایت دارم.

وی افزود: با توجه به نیاز واحدهای صنعتی به ویژه فولاد و سیمان به گاز و با توجه به اینکه تولید واحدهای صنعتی در هوای سرد در معرض خطر است، استاندار باید پیگیری های لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد. مدت، اصطلاح.”
به گفته وی؛ موضوع اتصال گاز منطقه به کمربندی اصلی سیستان و بلوچستان نیز به دقت رصد می شود.
بنابراین گزارش: در این جلسه مسائل کاری واحدهای تولیدی به ویژه در حوزه گازرسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ 3635



این را برای صفحه اول ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید