جزئیات جدید پروژه «مغز کارآفرینی هنری» – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید ساقهمشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام جزئیات چگونگی ایجاد شرایط برای فرهنگ و هنر گفت: قطعا فرهنگ و هنر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. هی اونجا برای توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور. لذا حمایت از این قشر فرهیخته، توزیع عادلانه منابع و کاهش مشکلات خانگی و درمانی آنان از اهداف صندوق قرض الحسنه است. مقاله دنبال می کند.

مدیر قانون اعتبار هنری با نکته وی به تشریح جزئیات اعطای وام الحسنه و مزایای بدون ربا در دوره جدید حکمرانی با محوریت استان های کم برخوردار به منظور تامین و رفع نیازهای اساسی اعضای صندوق اعتباری هنر در چارچوب بانکداری پرداخت. فعالیت ها. مقررات با حداقل ضمانتنامه و استفاده از منابع اعتباری صندوق اعتباری مقاله پرداخت شده.

وی در ادامه به تشریح سایر جزئیات این تاسیسات پرداخت: پیشنهاد معاونت های ذی ربط، ادارات فرهنگ و انتقال اسلامی استان ها، خانه های تخصصی و با در نظر گرفتن شرایط متقاضی توسط کمیته اعتبار تعیین و از هشت میلیون تومان به عنوان یک ضرورت و خانوار شروع می شود.

پوراحمدی با نکته یکی از مهمترین برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر با اشاره به فراهم شدن زمینه های کسب و کار برای توانمندسازی اعضای صندوق قرض الحسنه هنر است. بر این اساس به هنرمندان نیرو بخشد دنبال کردن ما هسته هنر کارآفرینی را ایجاد می کنیم. اعضای بنیاد می توانند در گروه باشند شخصی آنها مشاغل خود را مانند کارگاه ها، گالری ها راه اندازی می کنند و بدهی ها را پرداخت می کنند. برنامه ریزی اقدامات لازم در این زمینه انجام شده که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید