راهنمای انتخاب رنگ آشپزخانه برای سلیقه های مختلف


آشپزخانه قطعا قلب خانه است. به خصوص برای خانم هایی که زمان نسبتاً بیشتری را در آنجا می گذرانند. در این قسمت برای شما توضیح می دهیم که چه رنگ هایی برای آشپزخانه مناسب هستند و چه ویژگی هایی ممکن است داشته باشند.

رنگ آشپزخانه خود را با رنگ های طبیعی روشن کنید

اگر می خواهید محیط آشپزخانه خود را زیباتر کنید و می خواهید از رنگ های روشن تری استفاده کنید، بدانید که تصمیم درستی گرفته اید. رنگ های روشن باعث می شود آشپزخانه کوچک بزرگتر به نظر برسد و نور بیشتری در داخل آن وجود داشته باشد.

اگر می خواهید همه چیز را به شکل دست سفید نگه دارید، هیچ کاری برای نشان دادن عظمت و زیبایی آشپزخانه انجام نداده اید.

دکوراسیون و سبک آشپزخانه شما مهم نیست، در هر صورت باید از چندین رنگ مختلف برای افزایش جذابیت آن استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

از رنگ زرد کمی استفاده کنید

آیا خورشید را دوست دارید؟ این رنگ معمولا برای آشپزخانه منحصر به فرد است. رنگ زرد روشن به خانه می دهد. علاوه بر رنگ زرد می توانید رنگ های دیگری مانند خاکستری یا سفید یا حتی بنفش را با هم ترکیب کنید که ترکیب آن ها آشپزخانه را شبیه به یک فضای هنری می کند.

قهوه ای، خاکستری و سفید را با هم ترکیب کنید

شاید ترکیب این سه رنگ برای شما کمی خسته کننده به نظر برسد اما می تواند یکی از جذاب ترین رنگ های مورد استفاده برای آشپزخانه باشد و فضای آشپزخانه را بدون دردسر بزرگتر و روشن تر کند. .

آرایش

ترکیب سفید و سبز بی نظیر است

سبز رنگ آرامش، هارمونی و هماهنگی است و وقتی با سفید ترکیب شود. جذابیت خاصی ایجاد می کند و رنگ فوق العاده ای برای آشپزخانه است که می توانید به آن اضافه کنید. رنگ سفید همچنین باعث جذابیت و زیبایی بیشتر وسایل مختلف می شود.

برای ایجاد عمق بیشتر می توانید از رنگ های تند استفاده کنید

در دهه گذشته رنگ های تیره چندان در آشپزخانه استفاده نمی شد، اما امروزه در آشپزخانه های بزرگتر استفاده می شود. اگر از ترکیب مناسب رنگ های تیره استفاده کنید، می توانید فضای بسیار جذابی ایجاد کنید.

کابینت

قهوه ای و سبز را با هم ترکیب کنید

ترکیب این رنگ ها بسیار شیک و جذاب است و برای آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب است. استایل خوبی به آشپزخانه می دهد و بر جذابیت آن می افزاید.

آبی روشن و قهوه ای نیز بسیار جذاب خواهد بود

اگر به دنبال جذابیت مدرن هستید، می توانید از رنگ های آبی و قهوه ای استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ حس وفاداری را ایجاد می کند که برای طراحی آشپزخانه عالی است. از این ترکیب رنگ می توان برای ایجاد هارمونی در آشپزخانه های روشن و بزرگ استفاده کرد. منظور از روشنایی آشپزخانه ای است که نور طبیعی در آن جریان دارد.

کابینت

از رنگ های طلایی و بنفش تیره با هم استفاده کنید

بنفش تیره و طلایی از جمله رنگ هایی هستند که در ترکیب با هم فضایی فوق العاده ایجاد می کنند و ترکیبی از رنگ های زیبا را ایجاد می کنند و جذابیت آشپزخانه را بیشتر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید