بیش از 1000 ورزشکار سنندجی در رشته والیبال فعالیت دارند


سولور زارع رئیس شورای والیبال سنندج در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج از ضعیف بودن شرایط والیبال و نبود سالن ورزشی بزرگترین چالش سنندج خبر داد.

وی نبود سالن مناسب و حمایت مالی از این ورزش را چالشی برای این ورزش عنوان کرد و گفت: اگر حمایت مالی و مالی توسط بخش خصوصی انجام شود می توانیم تیم را مدیریت کنیم.

زارع با بیان اینکه زمین والیبال سنندج در خانه والیبال اجاره ای است، گفت: این ورزشگاه سالن اختصاصی ندارد، بحث سالن برای همه برای ما مهم است اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم. .

وی با اشاره به ماده 88 که سالن های ورزشی به مناقصه گذاشته شد، افزود: این قانون موجب مستاجر شدن زمین والیبال سنندج شده است.

به گفته رئیس شورای والیبال سنندج مکاتبات زیادی با ورزش و جوانان برای حذف خانه والیبال از ماده 88 صورت گرفته اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

ارتقای سواد مربیان یکی از برنامه های ستاد است

زارع به برنامه های شورای والیبال سنندج برای ارتقای سواد و مهارت مربیان و داوران پرداخت و گفت: به منظور افزایش سواد مربیان و داوران کلاس های داوری در پایه های 2 و 3 برگزار شد.

وی یادآور شد: بانوان سندی نیز استعداد خوبی در والیبال دارند زیرا تیم ارتوپدی آتیلا در سوپرلیگ فعال است.

زارع از توان و استعداد ورزشی سنندج تمجید کرد و افزود: تعدادی از باشگاه های والیبال سنندج مجوز ندارند و در تلاش هستیم تا مجوز قانونی آنها را احیا کنیم.

رئیس شورای والیبال سنندج با اشاره به فعالیت بازیکنان بزرگسال در سطح ملی و سوپرلیگ افزود: احسانی احمدی برای اولین بار در سوپرلیگ پرتغال بازی می کند.

وی بیان کرد: از سال 96 تاکنون 300 ساعت دوره آموزشی در سنندج برگزار شده است.

به گزارش فارس، والیبال یک ورزش تیمی است که از سال 1356 در کشور انجام می شود. والیبال ایران در سال 1988 در عرصه جهانی حضور یافت و توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

انتهای پیام 2330/85



این را برای صفحه اول ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید